26 februari 2010

Wunderbara fredag!

Jag funderar sköen på att sadla om och utbilda mig till busschaufför istället. Jag menar, man ska väl inte behöva känna sig otrygg och rädd när man åker buss eller?! De kör juh som idioter; alldeles för fort och kanar och slirar omkring! Nä det behövs en chaufför som kör ordentligt och som faktiskt är medveten om att det är fler ombord än den själv.. Mm det tål faktiskt att funderas på.

Annars har min dag varit härlig. Som vi har skrattat och skämtat, shit alltså. Och faktiskt ser jag fram emot den första "riktiga" uppgiften vi fått, det ska bli superroligt. Dessutom bestämde vi oss för att runda av vid 12, vilket kändes perfekt på en fredag :) Efter det åkte jag hem o lagade lite mat och sedan åkte vi och handlade. Ikväll blir det bakad potatis med röror, och kyckling :D Mumma! Kanske går det ner några Cashewnötter oxå..

Imorgon ska jag till älsklingen och hålla om honom igen. Jag tror han behöver min kärlek lite extra nu. Puss på dig <3

Juste ja, jag köpte böcker idag oxå. Kommer kanske en bild lite senare. Man får ju passa på när det är rea liksom ;)

Tjing <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar