16 februari 2010

Ny vecka, igen

Jahapp, ännu en vecka är påbörjad. Jobb hela veckan, fick dessutom mer timmar än det var tänkt från början så det känns bra. Det är dock inte världens roligaste att gå upp skittidigt på mornarna men det känns bra att få in lite pengar så småningom :) Dock är det lite läskigt att gå omkring alldeles för sig själv när det är nedsläckt överallt. Jag och min rädsla för mörker :(

Helgen blev mer eller mindre som planerad. Efter kalaset bar det av till peter o bella och sedan blev det utgång. Och roligt var det ;p På grund av detta spenderades Alla hjärtans dag i sängen. Framåt kvällen köpte vi cheeseballs och kollade på Saw. Passade mig bra :) (Dessutom fick jag en liten supersöt nalle av min baby.) Sedan var han tyvärr tvungen att dra igen, men det verkar som han inte har någon helgtjänst nästa helg heller så då ska vi träffas har jag bestämt <3

Utbildningen drar igång nästa vecka och jag är faktiskt lite nervös, jag gillar ju inte när jag inte vet vad som väntar.. Men jag hoppas att det ska gå bra ändå.

Tjing <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar