11 februari 2010

Plugghäst?

Då var det snart dags att sätta sig i skolbänken igen, och jag ser faktiskt fram emot det. Jag känner att den utbildningen kan vara nyttig och bra att ha, så här kommer jag. Eller inte nu på direkten men, först blir det lite extrajobb som gäller, men sedan är jag på väg. Sara skulle också ha gått på samma utbildning men hon blev erbjuden ett heltidsjobb och tog då det ist. Så jag kommer att kämpa på själv, och det kommer gå superbra känner jag på mig :) Jag är taggad!

Nu i helgen hoppas jag däremot på fest och supande, så jag hoppas att allt läser sig. Dock är det kalas innan och alla hjärtans dag på sön, men jag känner inte något behov av att göra något jättestort och speciellt bara för det. Man kan lika gärna hitta på något romantiskt på en vanlig dag. Det tycker jag känns roligare eftersom det är mer spontant och inte så krystat. Jag ska iaf träffa min plött i helgen och det räcker gott och väl för mig <3

Tjing <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar