30 januari 2010

Lördagskväll igen

Jag kan inte förklara hur härligt, underbart och efterlängtat det var att få träffa min plött igen. Shit alltså! Jag visste att jag hade saknat honom, men det var inte förrän jag verkligen såg honom som jag kände hur tomrummet inom mig långsamt fylldes igen.. Du är min pusselbit och jag skulle inte kunna vara mer lycklig än med dig. Jag vill att vi ska ta oss igenom denna tuffa tid tillsammans. Tro inget annat.. Men det innebär inte att det kommer vara en dans på rosor och att allt tas med en klackspark. Däremot lovar jag dig att göra mitt bästa för att det vi har inte ska förstöras helt och hållet.. Jag vill vara din för alltid. That's it. Men vägen till att få det som vi vill är långt och jobbig. Men jag tar dig i handen och håller så hårt jag bara kan. Allt för att får vara vid din sida.

Jag hoppas du förstår hur mycket jag älskar dig Anders. Ifrån botten av mitt hjärta. Jag vill vara din för alltid <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar