01 april 2010

April, april, din dumma sill!

Ingen utbildning idag för min del :) det blidde jobb istället! Gött att få in lite mer pengar måste jag säga. Skulle vilja påstå att jag får rätt bra med cash när jag pluggar, men så är inte fallet tyvärr. (Trots att det är 1 april tänker jag inte ljuga om det :p)

Har fått mer jobb oxå, vet dock inte hur länge det kommer hålla på, men åtminstone hela nästa vecka. Hoppas att tanten jag vickar för inte får komma tillbaka på länge ;)

I helgen är det påsk och det ska bland annat jag och älsklingen fira med att åka till Elmia :D Det kommer bli roligt. Dock måste jag planera detta året eftersom det inte är säkert att det finns mat till mig där, ni vet väl att glutenintoleransen har tagit mig i besittning.. Fy för den! I fre tex hade en tjej på utbildningen bakat 2 sorters muffins och alla satt och läskade mig :( Livet är orättvist tycker jag!

Nä nu hoppas jag att det snart kommer en glad lillasyster :) och en mamma då, för jag vill ha mat. Sedan blir det spinning som vanligt :)

Tjing <3

PS. Fan vad skönt med långledigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar