12 april 2010

Meeeraa pengar!

Har egentligen inget speciellt att skriva men känner att det inte skadar med en liten uppdatering. Plus att jag tycker det är skönt att skriva av sig ibland. Detta är ett sånt tillfälle..

Superskönt att både jobba och utbilda sig, drar juh in ännu mer pengar då, hehe. Fast de tidiga mornarna börjar ta kål på mig. Orkar fan inte mycket när jag kommer hem. Dessutom var gårdagen inte årets bästa dag.. Men men, det verkar vara förlåtet och glömt nu <3

Kul att få lära sig att ervera och duka "på riktigt" nu. Kanske ska dra ihop ett gäng och laga något gott oså en dag. Det vore ju faktiskt lite roligt. På tal om roligt ska det bli det att få träffa en kär gammal kompis till helgen :) Har en känsla av att vi två aldrig kommer att tappa kontakten. Annis o ja :D

Imorgon är det dock tisdag = jobb och utb. Men det blir lite sovmorgon eftersom jag ska ta "nya" bilen. Måste ju kolla så det funkar fortfarande ;) fast dett känns lite onödigt att ha tre bilar emellanåt faktiskt. Men men. Det kostar inte mig nåt än så länge iaf (a) höhö! Börjar däremot oroa mig för anders som har alltför många bilar själv.. Hmm, var går gränsen tro?

Nu -> plugga (roliga saker)

Tjing <3

PS. Tydligen är min ena utbildare/föreläsare jävligt känd fick jag reda på häromveckan. Coolt! Jättekänd kock, skrivit massa böcker, vunnit 75 miljoner olika priser o saker, startat i princip alla matprogram på tv:n. Grym är han oxå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar